tisdag 27 januari 2009

Jag skrattade inombords...

..Idag på väg till skolan. En taxi blev stoppad för fortkörning.
Jag har liksom i alla år riktat mitt hat på de där taxiförarna
som kör som ena idioter, och alltid kommer undan med det
som om trafiklagarna bara gällde oss vanliga dödliga.


Håller på och letar lägenhet i Uppsala, går inget vidare alls
måste jag säga. Svarat på ett par, men de hör ju inte av sig
så jag antar lägenheterna redan är tagna. Vad gör man?

No way att jag tänker fortsätta gå upp 5 varje morgon resten
av året! *sigh* Kan ju inte ta ett rum liksom, vill ju ha
kattskrället och pojken med mig.

Något tips ngn på hur man tar sig till?

2 kommentarer:

  1. Håll stenkoll och typ ring samma sekund en annons läggs in! :P Så får man göra i uppsala! :) Har du studielån och grejer nu eller? Det finns inga studentlägenheter elelr där man kan köa för det typ?

    SvaraRadera
  2. Har setat och hårdbevakat blocket, och ska titta på ett rum på måndag :) I Svartbäcken då. Är typ en uppstyckad villa, så har man eget rum med separat ingång. Men delar rustat kök, tvättmaskiner och såna där saker. Så jag hoppas jag får det tills vidare!

    SvaraRadera