söndag 11 januari 2009

Kissarna

Folk som säger katter inte har någon personlighet och inte
ens går att jämföra med att ha hund. Jadu, vad ska man
säga. Har inte vart hemma på ett par dagar, bara vart hem
och hämtat nya kläder och åkt igen. Idag har jag vart hemma
hela dagen, och både Mimmi och Pantera har befunnit sig
inom 1m radie hela dagen. Varje gång jag tittat på de har de
börjat kurra och prata med mig. Det har gosats i flera timmar
idag! Så ruskigt mysigt, älskar katter något innerligt.

Ett hem för mig skulle nog aldrig riktigt kännas som ett
hem utan en katt. Men kommer nog aldrig kunna bestämma
mig för om jag är en hund eller katt människa.

Vad är du?


Mysisarna, mamma och dotter

1 kommentar:

  1. Jag är en utpräglad hundmänniska. Fast det vet du säkert redan. :P

    SvaraRadera