tisdag 17 mars 2009

Hästerier

Jag saknar verkligen hästarna. Hade jag ens lekt med tanken
att slippa mocka i en vecka för 2 år sedan, då hade jag bara
skrattat. 'As if' liksom. Men ja, alltså, jag saknar till och med
det. Det är knepigt det här, när man hållt på med något så
länge. Till en början var det skönt med en paus. Men nu är
det inte så kul längre, abstinensen kommer krypande...

Men vad kan man göra liksom? Känns så svårt i en ny stad,
där man inte känner ngn eller vet var man vänder sig liksom.
Jag behöver en sköthäst, men har en känsla av att de inte
växer på träd här omkring.

Ah well, jag får klura ut något.


Dee <3
Saknar dig vännen

1 kommentar:

  1. Vi borde hitta ett stall ihop!! :D Det vore superskoj! Du har ju körkort och vi har bil också så då kan vi ta oss lite lättare! Utanför stan brukar det vara billigare/gratis annars tar dom gärna 500-800kr!

    SvaraRadera