onsdag 4 mars 2009

Storkok

Idag har mamma hälsat på, vi har vart oerhört produktiva.
Currykyckling och wok stod på matsedeln, blev en middag
och 6 matlådor. Sen har vi städat köket och pluggat.

Som om det inte vore nog färgade mamma mitt hår också,
och satte saxen i det. Så nu blev jag korthårig. Återstår
att se om jag får en chock imorgon bitti!


Mammsen!


Den underbara currykycklingen!


Wok madde-style. I norrland av alla ställen lärde jag mig
att tycka om wok, tokigt!


Och allt avslutades med dessert! Banan, persika
och chokladpudding... himmelskt!

Det var allt för mig, hoppas ni blev hungriga ;)

2 kommentarer:

  1. määäh ingen pic på håret va? pft!

    SvaraRadera
  2. Ohhw, vad gott det ser ut. Om nom nom.

    Jag måste tyvärr säga att jag inte kan komma på lördag. Har inte råd just nu. Men får komma och hälsa på lite senare så jag får se hur du bor! Kram

    SvaraRadera