tisdag 31 mars 2009

Lewa, eller var det Lawa? Eller, uhm, Lewa? NEJ, Lawa!

Det kan vara extremt förvirrande med hästarnas namn emellanåt.
Hur många veckor tror ni det tar innan det sitter?

Det är så sjukt underbart att ha satt igång med ridningen igen!
Tillomed den feta träningsvärken är en gó känsla på sitt vis.
Vi har liksom sånt flyt jag och Andrea. Att vi hittat värsta
passande hästarna, med härligaste stallet ever, asbra hästägare
och folk i stallet. Känns nästan lite misstänkt... Men jag tänker
inte överanalysera, bara njuta av tillvaron!

Har fått mycket mer energi sista tiden, tror bestämt det har med
hästarna och det kalasiga ridsällskapet att göra ;)

Och jag tycker hemskt mycket om Lawa redan nu, lilltjejen!
Läääängtar till helgen!


Sötast <3

3 kommentarer:

  1. Jag längtar också! Massa massa! Lätt att vi tar fika i helgen! Hoppas vi kan komma ut någon dag! Och hoppas det är fint väder och att dina stigläder är lagom långa! xD

    SvaraRadera
  2. Hon sa att ngn dag ville hon ha oss, men skulle sms'a när hon visste vilken :) Och stiglädrena är perfekta, ska iaf vara det, är ju mina gamla vanliga. ska komma ihåg att ta med de bara!

    SvaraRadera
  3. Fan va nice! saknar att vara i stall och hålla på. Suck

    Btw! Inflyttnings fest hemms hos mig nästa lördag klockan 6 :>

    SvaraRadera