måndag 2 februari 2009

Alien

Imorse frågade min koreanska kompis mig; "you didn't have
much time in the morning?". Jag såg ut som ett stort frågetecken,
och hon fortsatte; "... you have nothing" och så pekade hon runt
sina ögon. Jag bara ööööööööööööh, innan jag insåg att hon
påpekade att jag inte hade något smink. Blev helt ställd, vad säger
man? Sa som det var, att jag bryr mig inte.

Hon tror nog jag är en alien... kanske är jag det?

Nu såhär 2 timmar efteråt funderar jag på om jag kanske
borde gå och ta en kik i spegeln iaf, men jag kanske får
en förskräcklig överraskning. Nej, jag orkar inte.

2 kommentarer:

  1. haha schysst kommentar! xD Hur gick det med lägenheten? Var den inge bra?

    SvaraRadera
  2. Jag var aldrig och kollade på den i Svartbäcken. Fick en studentlya i Flogsta imorse som passar perfekt :D Det enda trista är väl att jag inte kan ta med katten, men det får duga tills vidare :) Så ja, har fått nycklarna o allt redan. Flyttar i helgen! Värsta pepp!

    SvaraRadera