tisdag 10 februari 2009

Skitdag

Idag var en sån där dag man bara skulle låtit bli att ta sig
ur sängen. Började dagen med att försova mig, sen låste
jag mig själv ute... jippie. Hann till bussen iaf, fick springa
ifatt den, och tänkte att nu har lyckan vänt, hann ju på den
liksom!

Då visar det sig att den bussen gick ju till fel ände
av stan. Uppenbarligen går det många bussar förbi mig.
Efter att ha tagit 3 bussar och kommit försent till lektionen
inser jag att jag pluggat på helt fel saker, och det var skit
pinsamt för jag kunde inte vara med på diskussionerna
eftersom jag inte läst kapitlet. När det är dags för lunch
peppar man sig med att man klarat sig igenom halva
dagen iaf, och det kan ju bara bli bättre...

Jo, tji fick jag. Tror ni jag hade med mig bestick så jag
kunde äta min matlåda då? Sådär har hela dagen varit.

Till råge på det blev jag påkörd av en cyklist imorse,
klarade mig undan med ett blåmärke på armen.
Så då var den oskulden tagen. Har en känsla av att
det inte blir sista gången. Jävla cyklister!

Nu ska jag gömma mig i mitt rum resten av dagen.
Tänker nog vara nojig och äta med sked och låta bli
att klättra på stolar för att hänga upp lampor och
montera hyllplan.

För kan saker gå fel, då gör de det.

2 kommentarer:

  1. Hej! Jag har samma nummer!(om du har 0704868404nummret^^) Vart bor du? Är det i svartbäcken? Kan vi inte ses på fredag? Eh den 13e liksom!! :D Dricka sprit och hålla käften kan vi göra!

    SvaraRadera
  2. Haha, awwh, stackare. Jag vet hur det känns xD

    SvaraRadera