torsdag 26 februari 2009

Föräldrafrågan

Under tiden jag spenderat i USA och med att flytta ut i hemifrån
har jag fått en helt ny syn på mina föräldrar. Det blir på något
vis så när man inte lever under samma tak 24/7 att man
värdesätter den tiden man får ihop så grymt mycket mer.

Idag lyxade vi oss lite, jag, mamma och bror. Vi gick ut och åt
lunch på restaurang ihop, och sen har jag och brorsan gått på
stan och umgåtts under eftermiddagen. Har sett fram emot
det i en vecka och det var hur trevligt som helst.

På lördag kommer pappa och hälsar på för att se hur jag fått
allt i ordning. Så ska vi gå ut och äta o shoppa lite ihop.
Ser fram emot lite pappatid!

Visst känns det lite ensamt ibland, att bo för sig själv.
Men tiden man får ihop blir så mycket góare :)



Bara en liten tanke!

Nu ska jag återgå till pluggandet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar